Klubový skryťák

Jak už jsem zmínil minule, od podzimu 2023 pracujeme na novém klubovém skrytém nádraží. Jeho vjezdová část byla inspirována debatou s Milanem Černohorským z Ostrama. Na dvojitou kolejovou spojku půjde v případě potřeby navázat dvojkolejkou, ale po většinu času bude sloužit jako vjezdová plus výtažná kolej, což zrychlí manipulaci.
Středová část dává tušit možnost prodloužení vložením dalšího segmentu. A část se smyčkou je dosud předmětem debat, kvůli dořešení zhlaví ústícího do točny. Každopádně samotná točna je na programu "až bude čas a peníze", takže zatím to zakončíme provizoriem.

imageV současné době jsou položeny prakticky všechny koleje až k onomu provizoriu. Na vjezdovém segmentu dokončuji elektroinstalaci, a tím pádem bude modul cca do týdne sjízdný. Ovládání je klasické - kombinace přestavníků MP1 a pultíku s páčkovými přepínači. Celá kolejová spojka (tedy čtyři přestavníky) se bude obládat jediným přepínačem s volbami "přímo" a "křížem". Protože na navazujícím segmentu jsou další dvě výhybky patřící k vjezdovému zhlaví, budou ovládány ze stejného pultíku.

imageElektriku jsem, po pozitivní zkušenosti z Plumlova, stáhnul do rozvaděčových kabelových žlabů a jsou pěkně plné. Ono deset vexlí na segmentu jsem sice měl už dřív, ale ten plumlovský segment měl o čtvrtinu větší plochu. Další elektrifikace bude následovat podle časových a finančních možností, protože celé nádraží jednak patří Sportcentru DDM a v něm dodržujeme svátky a prázdniny :)